مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فغانی مربی قهرمان آسیا را عصبانی کرد

  • کد خبر: ۱۹۳۵۶۹
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
فغانی مربی قهرمان آسیا را عصبانی کرد
مربی اوراوا ردز گفت: هنوز منتظریم تا علیرضا فغانی علت اخراج سرمربی این تیم را اعلام کند.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته (۱۷ آبان ماه) و در دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، اوراوا ردز، مدافع عنوان قهرمانی، در زمین پوهانگ استیلرز به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود و او در دقیقه ۷۲ تاکهیرو آکیموتو از اوراوا ردز را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. فغانی ابتدا این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد، اما پس از بازبینی صحنه در اتاق VAR رنگ این کارت تغییر کرد.

داور ایرانی این مسابقه همچنین در دقیقه ۷۶ یک کارت زرد به ماسیج اسکورزا سرمربی قهرمان آسیا داد، اما در دقیقه ۶+۹۰ و پس از اعتراض‌های این مربی، این بار با کارت قرمز مستقیم، سرمربی اوراوا ردز را اخراج کرد.

رافائل یانوس، دستیار اسکورزا در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد و درباره اخراج سرمربی تیم به صحبت پرداخت. او گفت که نمی‌داند علت اخراج اسکوراز چیست، چرا که او اعتراضی که مستحق قرمز مستقیم باشد را انجام نداده است.

یانوس درباره تصمیم فغانی گفت: ما از کارت قرمزی که داور به آقای اسکورزا داد شگفت زده شدیم و هنوز دلیل آن را نمی‌دانیم. علت کارت زرد اول این بود که داور را صدا زدیم و اعتراض کردیم. فکر می‌کنم کارت زرد اول به این دلیل بود. اما از کارت قرمزی که در دقایق پایانی داده شد، تعجب کردیم. ما همچنان منتظر توضیح در مورد کارت قرمز هستیم.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->